Dagarna går

Här händer inte så mycket just nu. Har varit jätteförkyld med bihålsinflammation och feber. men nu är jag pigg igen. Våran underbara son har börjat tagit något steg då och då. Tiden går så fort.
Nu är det äntligen varmt ute. Valborg spenderades hos mina föräldrar, de var dock inte hemma. Jag bjöd dit våra grannar på god mat och lite spel. Väldigt trevlig.

Igår gick jag ut med Emils syster Carro och Linda. Tack för det tjejer! Det behövdes lite skratt.

VI HAR FÅTT EN DAGISPLATS!! Så skönt att slippa oroa sig för det med tanke på att jag ska jobba hela sommaren.

Snabbsammanfatting av ett par dagar blev det. Sen dröjer det väl någon vecka igen

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej gumman!! Vart har du fått jobb?? Nästa helg kommer vi till Ludvika, Jimmy tyckte att vi skulle hälsa på er (han gillar er :-) ) Är ni hemma då??

2009-05-09 @ 09:43:13
URL: http://www.wallmans.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0