Bilder

Nu har ännu en vecka gått. Det går så fort. Igår var vi på 30 års kalas, jag och Emil. Gustav sov hos mormor och morfar. Det var så skönt att få sova ut i morse. Sen hämtade vi lillkillen vid två. Nu är vi hemma men han sover. Emil har åkt och spela trummor med "bandet". Så nu ska jag lägga mig på soffan och slappa lite. En lugn dag som vanligt.
Lägger in lite bilder från mobilen.



Sitter utanför porten i det fina vädret, allting är ju så intressant!


Här har han ätit cocosboll hos mormor och morfar


Gustav gungar och leker i sandlådan. Milton och Linda var också med men finns inte på kort.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Guuud vad stor han har blivit!!! Så söt!!

2009-05-10 @ 21:33:04
URL: http://www.wallmans.bloggspace.se
Postat av: faster korre =)

guud vad söt han blev i kläderna =) ge han en hård kram från mig.kram

2009-05-12 @ 16:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0