Irriterad

på mina grannar. Men idag ska vi iallfall ner på Villgott och träffa Jonna och Samuel. Ska bli skönt att komma ut lite. Sammanfatting av de dagar som gått. 70 års kalas i Grängesberg. Köpte nya skor till Emil men de var för stora så vi ska byta de. Gustav dissar vällingen totalt och vill just inte äta på dagarna heller. Kort och gott...

Lite nya bilder:


Han klättrade upp i soffan själv och skyndade sig till databordet.

Gustav var supernöjd och skrattade hela tiden när vi var och handla =)

Lillkillen äter ett ägg själv. Världens underbaraste son!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig dag ..

2009-03-17 @ 20:14:53
Postat av: Anna

Hej! Ja, världen är lite! =)

Jag har helt glömt bort att jag skulle gör om din blogg... men hinner nog kanske kolla på det nu på torsdag eller fredag!

Lägg till mig på msn... [email protected]! =)

2009-03-18 @ 07:27:29
URL: http://janneanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaha! Ja, men då så! Är nog lika bra för nå jättefint och avancerat kan jag inte få till! ;-)

Ja, allt är bra! Vi har klarat oss ganska bra från förkylning osv. Hur är det med er nu? Verkar som ni haft det mesta? =(

2009-03-18 @ 09:51:48
URL: http://janneanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0