...

Ursäkta de dåliga uppdateringarna. Har inte haft tid.

Dagarna har bestått av två kalas i helgen och sen spenaderade jag och Gustav en natt i Fredriksberg. Sen har vi varit i Borlänge med Gustavs faster och fördrivit en dag i butiker. Handlade ingenting dock, det var bara skönt att komma iväg.

Idag har jag och Gustav varit på stan med Anna och Elin, vi lunchade på Villgott.(Tack för en trevlig dag, det behövdes) Sen gick jag och Gustav till ABB och mötte morfar och tog sällskap med honom hem, och så gick vi hem. En riktig promenaddag vart det, såå skönt.

Lillkillen har fått prickar på magen igen fast vi inte ger nå mjölkprodukter överhuvudtaget. ??????? Är han inte allergisk mot mjölk? Drygt allt börjar bli, när man inte vet något. Så nu sover han dåligt IGEN! Vaknar ca 5 ggr per natt och bara gråter. Sen har man ju inte de bästa grannarna heller, som knackar i väggen när han gråter. Tror de inte att jag gör allt jag kan för att trösta honom, det är ju inte så att jag vill att han ska vara ledsen. Jag blir så irriterad. När de knackar blir jag jätte stressad och det hjälper ju inte när jag försöker trösta honom, för då känner han att jag inte är lugnt. Jag sitter och retar upp mig när jag skriver om det!! Jag kan inte göra mer än vad jag gör. Emil hjälper ju till fast han ska upp och jobba. Och jag känner att jag inte ska behöva ursäkta mig heller, det är inget jag kan rå för... Jag vet ju inte varför han blir så ledsen. Ååå Nog tjatat om det, jag blir bara arg.

Nu ska jag lägga mig. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hallåå bruden! Jo det är bara bra här. Själv då??

2009-03-14 @ 23:40:11
URL: http://grynkan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vilken fiiiin blogg lilla Gustav har!!! Puss på er!!!

Kram från Åsa och Molly

2009-03-15 @ 21:34:48
URL: http://www.wallmans.bloggspace.se
Postat av: Jonna

gumman, jag fick en tår i ögat nu när jag läser .. hur kan dina grannar vara så respektlösa.. fan jag skulle gå o prata med ludvikahem! tycker synd om er vännen.. i morrn(tis)ska vi in till villgott hör av er om ni vill ses..

kramar.

2009-03-16 @ 20:48:42
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0