Borlänge

Idag var jag och Gustav med mamma till Borlänge. Det var trevligt att komma ut lite. Jag köpte två baströjor, två t-shirts och två skarfar. Gustav fick ett par utebyxor och skor. Sen när jag tyckte att jag shoppat klart så var vi in Gina Tricot, mamma skulle köpa en tröja. Då fick vi syn på en tunika som låg på disken. Det visade sig att den kostade 199:- men skulle hängas ut på rea för 49 :- så den köpte jag också. Bra fynd. Emil pch jag var ner på stan när han kom hem från jobbet. Han köpte en tröja och en t-shirt för sitt presentkort som han fick i lördags när han fyllde år. Så nu har vi handlat lite nytt, det händer ju inte så ofta i vårat hem.

I helgen som kommer ska jag och Emil bo på hotell i Karlstad från fredag till söndag. Gustav ska vara hos mormor och morfar. Vi ska äta gott och sooovaa!!! =) Det känns så konstigt att vara borta från Gustav så länge men det kommer säkert gå bra, han har det så bra hos mina föräldrar.
Vi ska på IKEA och köpa nya möbler till lillkillens rum. Jag sålde byrån som vi hade på hans rum, den va så stor. Vi ska köpa en mindre och något att förvara leksakerna i.

Nu ska jag plocka undan och lägga mig. Hej

Kommentarer
Postat av: Jonna

Kul med lite shopping ,de sitter aldrig fel..

ha så mysigt när ni ska i väg och sova på hotell ..

kramar

2009-03-31 @ 21:18:42
URL: http://jonnachoona.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Jo, jag har garanti på telefonen. Men jag skulle bara uppdatera den med nått sa dom. Fick den att fungera och än så länge fungerar den! =)

Va skönt och få komma iväg lite och bo på hotell!! Kram!

2009-04-01 @ 07:31:07
URL: http://janneanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0