Tiden flyger

iväg, snart har Emil bara en vecka kvar på sin semester. Gustav är på dagis lite nu för jag jobbar natt så det blir tyst en stund så jag kan sova =) Nu ska jag jobba natt från onsdag till fredagmorgon, Sen är jag ledig i en hel vecka, då ska vi åka på lite semester, bla Karlstad. Skönt att vi får vara lediga tillsammans en vecka iaf. Men jag känner på mig att tiden kommer gå fort.  Igår var vi i Borlänge och köpte kläder till Gustav, 5 byxor och två tröjor och en body. Det är välbehövligt till hösten. Han har ju inga kläder, bara sommarkläder. Det är ju inte så användbart i detta väder, eller ja idag är det ju bättre så.
En tjejkompis skickade bilder som hon hade tagit på mig under graviditeten och när Gustav var nyfödd. Tack Gumman! Det var roligt att se de. Hon skickade bla detta:




Nu ska jag fixa lite hemma, sen ner på stan och sen hem och sova en stund.
Hej

Kommentarer
Postat av: jonna

Hejsan..

allt bra med dig ?

vi måste ses snart och tjåla en massa skit :)

hoppas de är bra med er och att gustav trivs på dagis..

kramar

2009-08-10 @ 11:33:17
URL: http://jonnachoona.blogg.se/
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Aw, vilken mysig bild :)



Allt bra med dig idag?

2010-08-20 @ 13:20:05
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0