Grattis!

Till mig och Linda. Vi fyller år idag hurra hurra.

Här händer inte så mycket, jag jobbar Och Gustav går på dagis. Det går så bra, han är jätteduktig. Nu har Emil semster så de är hemma och njuter. Men jag ska inte klaga på mitt schema. Snart börjar jag jobba natt. Får se hur det går att hålla sig vaken. Det är så skönt att jobba igen, röra på sig. Träffa kolegorna igen, trivs så himla bra.

Klockan vart sent idag, jag och Linda käkade pizza hemma hos de och våra karlar åt pizza hemma hos oss. Milton och Gustav låg och sov i sina sängar. Sen bakade vi tårtor till imorgon, det blir nog superbra. Sen satt vi och pratade,  det var länge sen nu eftersom vi går om varandra med jobbtiderna hela tiden. Synd!

Måste sova nu! Hej

   

Kommentarer
Postat av: carro

Hallå du måste hålla sidan uppdaterad så jag vet vad som händer :P haha kram kram

2009-07-24 @ 20:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0