Pissig måndag

Dålig start på veckan måste jag få säga.
Dagen började ganska bra faktiskt,  vid 14.00 kom pappa och hämtade mig och Gustav. Jag skulle till tandläkaren och laga hål =(. Gustav och pappa gick runt på stan och fördrev tiden så länge. Ett litet hål hade jag som har gjort så ont de senaste dagarna. Men det vart ju ganska billigt (??) 690 :-
Sem gick jag upp på stan med Gustav och hittade lite kläder till honom. Sen gick jag hem, ringde till Emil. Då berättar han att han är på polisstationen för någon har (under dagen) kört på våran bil, när den stod i Grängesberg. Emil parkerar där varje dag sen åker han med arbetskompisarna därifrån till Kopparberg. Men den som har kört på bilen har inte lämnat en lapp eller någonting. Ena baklycktan är helskrot och kofångaren är framtryckt. Lite skada på lacken.
 J-vla AS!!!! (ursäkta) men hur är folk funtade! Så nu ska vi få betala en självrisk på några tusen. Yiippii!

Jag fick iallafall nya skor av älsklingen idag! =)

Och dagen slutar med en dunderförkylning! God natt

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hejhej! det är lindas kompis från borlänge :) skulle säga hejdå på kalaset, men såg dig inte!



usch vad arg man blir på såna som förstör. hoppas de hittar personen på nåt sätt, smitning = körkortet ryker!



kram :)

2009-04-21 @ 16:03:12
URL: http://m1ka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0