????

Sitter och tänker på dagis, jobb, pappaledigt och allt är ett enda pussel där bitarna inte passar!
Jag har jobb från 22 juni =) men vi har sökt dagis från 1 maj men det får vi nog inte, ska man räkna med att man får det 1 juni?? Ska Emil gå hem och vara pappaledig så jag kan spara mina ynka dagar som är kvar. Hur blir det för oss ekonomiskt? AAAAAAAAAAA!!!! Det snurrar i mitt huvud, tycker bara allt är drygt! Tänk om det bara flöt på någon gång. Pricken över i:t är väl att Gustav är sjuk... igen! Dryg kväll det här men nu måste jag försöka sova. Natti


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det ordnar sig ska du se gumman!!!

2009-04-20 @ 09:19:02
URL: http://www.wallmans.bloggspace.se
Postat av: Jonna

Hoppas allt kommer att lösa sig för er, dessa pengar ja dom kan verkligen ställa till de för en.. men har ni dagis from 1 juni?

Kramar

2009-04-22 @ 14:32:05
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0