...

I helgen hade vi det super. Fint hotell med god mat. Vi gick lite på stan och tog någon öl hör och var. Sen gick vi och la oss ganska tidigt på kvällarna och sov ut. Det var såå skönt!!
Vi var på IKEA och köpte nya möbler till Gustavs rum, det blev jätte bra. Nu är det vårat sovrum härnäst.
Gustav tog sina första steg hos mamma och pappa i fredags men sen har det inte blivit mer. Stora killen =)

Veckan har bestått av lunch på stan med Milton och familj. Mycket promenader i det fina vädret.
Idag har vi varit ute sen tio och gått, varit hem till mamma och pappa och lekt. Vi var och hälsade på en tjej och hennes son från föräldragruppen. Där vart det lunch, jag hade köpt med mig pannkakor från laggen.

Jag köpte nya skor till Gustav och ett par stövlar till mig i Karlstad. Är supernöjd men det är lite klack så jag lär lära mig att gå i de. =)
Snart kommer Emil hem, skönt! Gustav sover så gott i sin vagn. Jag ska passa på att glo lite på TV. Hej

Kommentarer
Postat av: Åsa

Låter som att ni fick en bra helg gumman!! Det var ni värda!! Kram

2009-04-09 @ 09:47:49
URL: http://www.wallmans.bloggspace.se
Postat av: Jonna

Heej..

allt bra med er?=)

kram

2009-04-14 @ 22:58:21
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0